Εξυπηρέτηση πελατών και στοιχεία επικοινωνίας

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Kapsoula Kafe θα χαρεί να σε βοηθήσει

Στόχος μας είναι να βάλουμε την ευκολία και τον ενθουσιασμό στη ζωή των καταναλωτών καψουλών καφέ, ολόκληρων κόκκων καφέ και πολλών άλλων προϊόντων. Συνεπώς είναι πολύ σημαντικό για εμάς να είναι εύκολη για τους πελάτες μας η χρήση του ιστότοπού μας όσον αφορά την υποβολή παραγγελιών και την επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας σε περίπτωση ερωτήσεων. 

Η αποστολή ενός email ή η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί μερικές φορές να είναι ταλαιπωρία, το γνωρίζουμε αυτό. Δες παρακάτω τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις μας και αν έχεις οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις ή θέλεις περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε μαζί μας. 

 

Πόσο κοστίζει η αποστολή; 

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται με βάση το μέγεθος του καλαθιού. Μπορείς να δεις τα έξοδα αποστολής και τις επιλογές σου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Οι μικρότερες παραγγελίες οδηγούν σε περισσότερα απορρίμματα και είναι λιγότερο βιώσιμες. Για να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας, χρεώνουμε υψηλότερα έξοδα αποστολής για μικρότερες παραγγελίες . Ελπίζουμε ότι θα μας βοηθήσεις στην προσπάθειά μας συνδυάζοντας αγορές. 

 

Θα ήθελα να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου

Η τροποποίηση μιας παραγγελίας δυστυχώς δεν είναι δυνατή, αλλά μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου και να υποβάλεις μια νέα. Μπορείς εύκολα να ακυρώσεις μια παραγγελία που δεν έχει συσκευαστεί. Πήγαινε στον λογαριασμό σου πελάτη και στα στοιχεία της παραγγελίας, κάνε κλικ στο κουμπί «Ακύρωση παραγγελίας» και επιβεβαίωσε. 

 

Πότε θα παραλάβω το πακέτο μου; 

Χρειάζονται περίπου 8-10 εργάσιμες ημέρες για τη μεταφορά της παραγγελίας σου από την αποθήκη μας στη Δανία στη διεύθυνσή σου στην Ελλάδα. 

 

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το πακέτο μου; 

Όταν συσκευαστεί το πακέτο, θα λάβεις ένα email με έναν σύνδεσμο παρακολούθησης και εντοπισμού. 

Στέλνουμε παραγγελίες με δικά μας φορτηγά απευθείας από τη Δανία στην Ελλάδα. Οι παραγγελίες μπορούν να εντοπιστούν μέσω της DHL μόλις σαρωθούν κατά την άφιξή τους στην Ελλάδα. Μέχρι να φτάσει το δέμα στη μεταφορική, μπορείς να είσαι σίγουρος/-η ότι το δέμα σου είναι υπό μεταφορά, ακόμα κι αν δεν βλέπεις ενημερώσεις όταν ελέγχεις τον σύνδεσμο παρακολούθησης και εντοπισμού.

 

Τι μπορώ να κάνω αν δεν έχω λάβει το πακέτο μου μετά από 14 εργάσιμες ημέρες; 

Μερικές φορές μπορεί να προκύψουν πρόσθετες καθυστερήσεις. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις (λιγότερο από ένα στα 10.000 δέματα), ενδέχεται να υπάρξουν προβλήματα κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Εάν δεν έχεις λάβει το πακέτο σου Χ εργάσιμες ημέρες  αφού έπρεπε να έχει παραδοθεί, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να μπορέσουμε να το εξετάσουμε και να διασφαλίσουμε ότι θα λάβεις την παραγγελία σου.

 

Δεν έχω λάβει την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Μπορείτε να με βοηθήσετε; 

Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι έχεις όλες τις πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σου. Εάν η επιβεβαίωση της παραγγελίας σου δεν βρίσκεται στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να βεβαιωθούμε ότι θα τη λάβεις. 

 

Τι μπορώ να κάνω αν λάβω ένα χαλασμένο ή ελαττωματικό προϊόν; 

Εάν λάβεις ένα χαλασμένο ή δυσλειτουργικό προϊόν, στείλε μας email ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα σου στείλουμε ένα νέο προϊόν ή θα σου επιστρέψουμε αμέσως τα χρήματα της αγοράς σου. 

Θυμήσου να συμπεριλάβεις τον αριθμό παραγγελίας σου και, αν είναι δυνατόν, τεκμηρίωση με φωτογραφία των χαλασμένων προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού παρτίδας και της ημερομηνίας λήξης ή του σειριακού αριθμού για τις καφετιέρες), ώστε να μπορέσουμε να προωθήσουμε την απαίτησή σου στους προμηθευτές μας. 

 

Άλλαξα γνώμη για μια αγορά. Πώς μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα; 

Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί κανείς να αλλάξει γνώμη σχετικά με μια αγορά και εκτιμούμε ότι αυτό μπορεί να συμβεί και στους πελάτες μας. Εάν άλλαξες γνώμη σχετικά με μια παραγγελία ή ένα προϊόν, διάβασε την πολιτική επιστροφής μας στους όρους και τις προϋποθέσεις μας. 

 

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! 

Στείλε μας email

Τηλεφώνησέ μας

01400 220168
Monday to Thursday: 8am - 3pm
Friday: 8am - 1pm