Όροι και προϋποθέσεις
Η ασφάλεια και η αγοραστική εμπειρία των πελατών μας είναι σημαντικές για την Kapsoulakafe.gr
Παρακάτω θα βρεις τους όρους και τις προϋποθέσεις αγοράς και παράδοσης που ισχύουν για τις παραγγελίες που γίνονται στο Kapsoulakafe.gr:
Κάτοχος του Kapsoulakafe.gr είναι:
Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Δανία
EL996454404
Πληρωμή
Στο Kapsoula Kafe μπορείς να πληρώσεις με διάφορους τρόπους πληρωμής. Οι επιλογές πληρωμής είναι διαθέσιμες στην ολοκλήρωση αγοράς όπου μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής που προτιμάς.
Όλες οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ και φόρους. Δεν αλλάζουμε τις προμήθειες πληρωμής, αλλά σου προτείνουμε να διαβάσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν για τον τρόπο πληρωμής που έχεις επιλέξει, καθώς ορισμένες εταιρείες ενδέχεται να απαιτούν προμήθειες, π.χ. για πληρωμές που δεν έχουν καταβληθεί.
Μόνο ενήλικες ή άτομα με τη συγκατάθεση του νόμιμου κηδεμόνα τους μπορούν να υποβάλλουν παραγγελίες στην ιστοσελίδα μας.
Όταν αγοράζεις προϊόντα από το kapsoulakafe.gr, πρέπει να παρέχεις τουλάχιστον τις ακόλουθες πληροφορίες:
Υποβολή παραγγελίας ως εταιρεία
Με χαρά δεχόμαστε παραγγελίες από εταιρείες στον ιστότοπό μας, αυτό γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και για τους ιδιώτες πελάτες. Κατά την πληρωμή, μπορείς να προσθέσεις έναν αριθμό ΦΠΑ, ο οποίος θα προστεθεί στο σχετικό τιμολόγιο που θα σταλεί μετά την αγορά.
Προς το παρόν, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η πληρωμή με τιμολόγιο ή αριθμό EAN/GLN. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής αναγράφονται στην ολοκλήρωση αγοράς.
Παράδοση
Παραδίδουμε μόνο στην Ελλάδα. Εάν χρειάζεσαι παράδοση σε μια διεύθυνση στο εξωτερικό, μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα άλλα καταστήματα μας στο διαδίκτυο. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκέψου τη διεύθυνση www.kaffekapslen.com
Οι παραγγελίες παραδίδονται συνήθως εντός 8-10 εργάσιμων ημερών. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις, ο συνολικός χρόνος παράδοσης μπορεί να ανέλθει σε έως 8-15 εργάσιμες ημέρες. Συσκευάζουμε όλες τις παραγγελίες μέσα σε 72 ώρες. Η μέθοδος αποστολής εμφανίζεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας που λαμβάνεις μετά την αγορά.
Εάν δεν είσαι στο σπίτι κατά την παράδοση, το δέμα σου θα παραδοθεί σε ένα σημείο παραλαβής για να το παραλάβεις. Η εταιρεία μεταφορών, η οποία παραδίδει το πακέτο, θα σε ενημερώσει σχετικά. Αυτές οι πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες και στον ιστότοπο της εταιρείας μεταφορών.
Εάν το δέμα σου έχει αποσταλεί από την Kapsoula Kafe αλλά ο μεταφορέας εμπορευμάτων μας δεν μπορεί να το εντοπίσει, ο μεταφορέας μας μπορεί να χρειαστεί να πραγματοποιήσει μια ευρύτερη αναζήτηση. Μπορεί να χρειαστούν έως και 7 ημέρες για μια οριστική απόφαση από τον συνεργάτη μας, αλλά φυσικά θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να επιλύσουμε το πρόβλημα ταχύτερα. Συνήθως δεν χρειάζεται περισσότερο από 1-2 ημέρες για να βρούμε «χαμένα» δέματα.
Δέμα που έχει υποστεί ζημιά:
Εάν παραλάβεις ένα δέμα που έχει υποστεί ζημιά, επικοινώνησε μαζί μας εντός 5 ημερών από την παραλαβή του δέματος με τα ακόλουθα στοιχεία:
• αριθμό παραγγελίας
• εικόνες του εσωτερικού και του εξωτερικού του δέματος
Θα συνιστούσαμε επίσης να κρατήσεις τη συσκευασία μέχρι η εξυπηρέτηση πελατών μας να σου δώσει τις επόμενες οδηγίες, σε περίπτωση που χρειαστούμε κάποιες ακόμα πληροφορίες προκειμένου να υποβάλλουμε απαίτηση στην εταιρεία εμπορευμάτων.
Ακύρωση
Για να εξασφαλιστεί η γρήγορη παράδοση όλων των παραγγελιών, όλες οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται το συντομότερο δυνατόν. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι μπορεί να ακυρωθεί η παραγγελία σου όταν επικοινωνήσεις μαζί μας.
Εάν θέλεις να ακυρώσεις ή να αλλάξεις μια παραγγελία, είναι επομένως σημαντικό να επικοινωνήσεις το συντομότερο δυνατό με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, στέλνοντας email στη διεύθυνση [email protected].
H ακύρωση δεν είναι το ίδιο με την υπαναχώρηση. Μόλις ολοκληρωθεί μια παραγγελία, δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχεις το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από την αγορά σου χωρίς αιτιολόγηση εντός 100 ημερών. Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 100 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία εσύ, ή άλλος παραλήπτης της επιλογής σου, θα λάβεις το δέμα. Εάν η προθεσμία λήγει αργία, Σάββατο, εθνική εορτή, παραμονή Χριστουγέννων ή παραμονή Πρωτοχρονιάς, η προθεσμία παρατείνεται για την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Μια υπαναχώρηση δεν είναι το ίδιο με μια ακύρωση.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμά σου να υπαναχωρήσεις από την παραγγελία δεν ισχύει πλέον εάν ανοίξεις τη συσκευασία του προϊόντος ή αν κάνεις χρήση του προϊόντος με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Εάν έχεις χρησιμοποιήσει το προϊόν με τρόπο που συνεπάγεται ότι δεν μπορούμε πλέον να το πουλήσουμε, δεν θα δεχτούμε επιστροφή του προϊόντος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για την αγορά τροφίμων, όπως καφέ και τσάι, με διάρκεια ζωής μικρότερη από 90 ημέρες κατά τη στιγμή της επιστροφής.
Ανωτέρα βία
Εάν προκύψουν ειδικές περιστάσεις που μας εμποδίζουν να τηρήσουμε τον χρόνο παράδοσης, μπορεί να επικαλεστούμε ανωτέρα βία. Παραδείγματα ανωτέρας βίας είναι οι απεργίες, οι πυρκαγιές, η γενική έλλειψη αγαθών, η κατάσχεση, οι περιορισμένες επιλογές μεταφοράς λόγω ασθένειας, τυχόν έκτακτη παρέμβαση των αρχών, οι κυβερνοεπιθέσεις, οι βλάβες στα πληροφοριακά συστήματα της Kapsoula Kafe/των συνεργατών μας ή η έλλειψη επιλογών μεταφοράς.
Σε μια τέτοια περίπτωση, οι πελάτες δεν δικαιούνται αποζημίωση ή να προβούν σε καταγγελία της σύμβασης αγοράς.
Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης
Εάν θέλεις να υπαναχωρήσεις από μια αγορά, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών πριν επιστρέψεις την παραγγελία σου.
Για να υπαναχωρήσεις από μια παραγγελία, στείλε γραπτή ειδοποίηση μέσω email στη διεύθυνση [email protected]. Είναι σημαντικό να προσδιορίσεις τον αριθμό παραγγελίας με την οποία θέλεις να συσχετίσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης, ώστε να ενημερωθούμε σχετικά με το από ποια παραγγελία θέλεις να υπαναχωρήσεις. Η υπαναχώρησή σου είναι έγκυρη μόνο εάν αποστείλεις ειδοποίηση υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας. Εάν θέλεις να υπαναχωρήσεις από την αγορά σου απορρίπτοντας την παραλαβή ή μην παραλαμβάνοντας το δέμα σου, πρέπει να ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία.
"Εάν λάβεις ένα ελαττωματικό προϊόν, αυτό αφορά παράπονο και όχι υπαναχώρηση.
Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το τυποποιημένο νόμιμο έντυπο υπαναχώρησης που βρίσκεται στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας. Η χρήση αυτής της φόρμας δεν είναι υποχρεωτική και η υπαναχώρησή σου θα υποβληθεί σε επεξεργασία ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως εάν μας στείλεις ένα email."
Επιστροφή
Εάν υπαναχωρήσεις από την αγορά σου, πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν σε εμάς το αργότερο εντός 14 ημερών από τη στιγμή που μας ειδοποίησες ότι θέλεις να υπαναχωρήσεις από την αγορά.
Η παραγγελία δεν μπορεί να παραδοθεί στη διεύθυνσή μας ή να αποσταλεί σε εμάς χωρίς την κατάλληλη παράδοση.
Πρέπει να καταβάλλεις το κόστος αποστολής κατά την επιστροφή μιας παραγγελίας. Εάν ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης απορρίπτοντας ένα πακέτο όταν σου παρουσιαστεί ή μη παραλαμβάνοντάς το από ένα κατάστημα, ισχύει κόστος επιστροφής για την παραγγελία. Το κόστος επιστροφής για αυτά τα δέματα είναι 10€, το οποίο αφαιρείται από την επιστροφή των χρημάτων που σου γίνεται.
Είναι σημαντικό όλα τα αγαθά να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία και να είναι σωστά συσκευασμένα, καθώς σε βαραίνει η ευθύνη διασφάλισης της ορθής μεταφοράς των αγαθών, όπως ακριβώς μας βαραίνει η ευθύνη να διασφαλίζουμε ότι τα αγαθά είναι σωστά συσκευασμένα κατά την αποστολή τους. Συνεπώς, είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίζεις ότι έχεις απόδειξη παράδοσης του δέματος έτσι ώστε να μπορεί να εντοπιστεί και να είναι ασφαλισμένο.
Επιστροφή χρημάτων
Εάν υπαναχωρήσεις από μια αγορά, θα σου επιστραφούν τα χρήματα μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποίησες στην αγορά σου. Εάν θέλεις να επιλέξεις άλλη μέθοδο επιστροφής χρημάτων, είναι σημαντικό να το προσδιορίσεις κατά την αποστολή ειδοποίησης υπαναχώρησης.
Εάν ένα δέμα μάς επιστραφεί επειδή δεν παρέλαβες το δέμα από ένα κατάστημα, ή εάν η μεταφορική προσπάθησε αλλά απέτυχε να παραδώσει το δέμα σου (λόγω π.χ. λανθασμένης διεύθυνσης), θα επιστρέψουμε την αγορά αφαιρώντας μια χρέωση επιστροφής χρημάτων ύψους 10€. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει το αργότερο 14 εργάσιμες ημέρες αφότου έχουμε λάβει τα αγαθά στην αποθήκη μας, και συνήθως μέσα σε 4-5 εργάσιμες ημέρες. Σημειώνεται, ωστόσο, ότι μπορεί να χρειαστούν 3 έως 5 εβδομάδες για τον μεταφορέα εμπορευμάτων να επιστρέψει το δέμα σε εμάς, ανάλογα με το ποια μεταφορική χειρίζεται την αποστολή των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Θα επιστρέψουμε τα χρήματα της παραγγελίας σου μόλις παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και επαληθεύσουμε ότι συμμορφώνονται με τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής.
Απαιτήσεις
Εάν αγόρασες ένα προϊόν και διαπίστωσες ότι είναι ελαττωματικό, μπορείς να προβείς σε υποβολή απαίτησης επικοινωνώντας μαζί μας. Εάν υπάρχουν ελαττώματα στην παραγγελία που έχεις λάβει, π.χ. ελαττώματα υλικών ή κατασκευαστικά ελαττώματα, προϊόντα που λείπουν από την παραγγελία, επικοινώνησε μαζί μας το αργότερο 7 ημέρες μετά την παραλαβή του δέματος.
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση [email protected]. Είναι σημαντικό να διατηρήσεις τη συσκευασία και το προϊόν μέχρι να διεκπεραιωθεί το παράπονό σου. Στην αντίθετη περίπτωση, μπορεί να μην κάνουμε δεκτό το παράπονό σου.
Εάν ο κατασκευαστής απαιτήσει να επιστραφεί το προϊόν, η Kapsoula Kafe θα καλύψει φυσικά εύλογο κόστος επιστροφής.
Προσωπικά δεδομένα και cookies
Όταν αγοράζεις προϊόντα από το kapsoulakafe.gr, πρέπει να παρέχεις τουλάχιστον τις ακόλουθες πληροφορίες:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση
Διεύθυνση email
Αριθμός τηλεφώνου
Καταχωρούμε επίσης τη διεύθυνση IP από την οποία έγινε η παραγγελία σου.
Να σημειωθεί ότι χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες μόνο εάν έχεις δώσει συγκεκριμένη προηγούμενη συγκατάθεση, εκτός εάν ο νόμος μας επιτρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί σου χωρίς προηγούμενη συγκατάθεση.
Όταν αγοράζεις αγαθά από την Kapsoula Kafe, ενδέχεται να χρειαστεί να διαβιβάσουμε πληροφορίες σε τρίτους, για παράδειγμα σε έναν μεταφορέα εμπορευμάτων. Ως εκ τούτου, ζητούμε τη συγκατάθεσή σου, όταν παραγγέλνεις προϊόντα στο kapsoulakafe.gr, για τη διαβίβαση των πληροφοριών που είναι απαραίτητες από την Kapsoula Kafe ApS σε τρίτους με στόχο την εκτέλεση και την παράδοση της παραγγελίας σου. Ο επιλεγμένος μεταφορέας εμπορευμάτων είναι ο εκτελών την επεξεργασία δεδομένων στην προκειμένη περίπτωση.
Όταν πραγματοποιείς μια πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και αποστέλλονται απευθείας στον πάροχο πληρωμών μας.
Οι πληροφορίες σου θα διαγραφούν μετά από 5 χρόνια ή όταν δεν χρειάζεται πλέον να τις υποβάλλουμε σε επεξεργασία για να εκπληρώσουμε έναν ή περισσότερους από τους παραπάνω σκοπούς ή για να εξακολουθούμε να συμμορφωνόμαστε με τη νομοθεσία. Οι πληροφορίες μπορούν να υποβάλλονται σε επεξεργασία και να αρχειοθετούνται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε ανωνυμοποιημένη μορφή.
Ωστόσο, εάν έχεις κάνει σύνδεση, δεν θα διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα εκτός αν μας το ζητήσεις. Αυτό μπορείς να το κάνεις επικοινωνώντας μαζί μας στη διεύθυνση [email protected]. Η Kaffekapslen ApS δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας πληρωμής σου. Κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα μόνο εάν απαιτείται από τον νόμο ή εάν υπάρχει δικαστική εντολή για να το πράξουμε. Μπορούμε να διατηρήσουμε αρχεία των ενεργειών σου στις σελίδες της Kaffekapslen ApS για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να σου παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά τη χρήση των σελίδων μας και να προσαρμόσουμε τις προωθητικές μας ενέργειες. Για σκοπούς μάρκετινγκ, κοινοποιούμε επιλεγμένες πληροφορίες σε συνεργάτες. Ως επισκέπτης στο kapsoulakafe.gr, είναι πιθανό το Kaffekapslen ApS να συλλέγει μη ταυτοποιήσιμα δεδομένα.
Αυτό το κάνουμε π.χ. για να μάθουμε ποια από τα προϊόντα μας είναι τα πιο δημοφιλή. Η Kaffekapslen ApS είναι υπεύθυνη για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων που σχετίζονται με το kapsoulakafe.gr.
Εκτός από τα παραπάνω, δεν μεταφέρουμε πληροφορίες σε τρίτους, εκτός εάν πρόκειται για αναδιοργάνωση ή πλήρη ή μερική πώληση της εταιρείας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, κάθε μεταφορά προσωπικών δεδομένων θα πραγματοποιείται πάντα σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.
Εκτός από τα παραπάνω, δεν μεταφέρουμε πληροφορίες σε τρίτους, εκτός εάν πρόκειται για αναδιοργάνωση ή πλήρη ή μερική πώληση της εταιρείας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, κάθε μεταφορά προσωπικών δεδομένων θα πραγματοποιείται πάντα σύμφωνα με τη νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων.
Η Kapsoula Kafe χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει τον ιστότοπο και τη λειτουργικότητά του και να κάνει την επίσκεψή σου όσο το δυνατόν πιο εύκολη.
Απαιτούμενα cookies:
Name | Provider | Purpose | Duration |
frontend og frontend_cid | .kaffekapslen.co.uk | Used to identify unique users | 1 day |
Cookies για ανάλυση και μάρκετινγκ:
Name | Provider | Purpose | Duration |
_uetsid | .google.com | Used to analyse visitor data | 1 day |
_gid | .google.com | Used to analyse visitor data | 1 day |
_ga | .google.com | Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google | 730 days |
MUID | .bing.com | Used for Bing marketing | 390 days |
Μπορείς να διαγράψεις τα cookies από τον υπολογιστή σου ανά πάσα στιγμή. Η σχετική διαδικασία διαφοροποιείται ανάλογα με το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείς.
Πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υποβολής παραπόνων
Κάθε παράπονο σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που αγόρασες από εμάς μπορεί να υποβληθεί στο Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων στη διεύθυνση Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. Μπορείς επίσης να υποβάλεις παράπονο στο Κέντρο Επίλυσης Παραπόνων στη διεύθυνση www.forbrug.dk.
Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις τη διαδικτυακή πύλη παραπόνων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υποβολή παραπόνων. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους καταναλωτές που διαμένουν σε διαφορετική χώρα της ΕΕ από τη Δανία. Τα παράπονα μπορούν να υποβληθούν εδώ: http://ec.europa.eu/odr. Κατά την υποβολή ενός παραπόνου, πρέπει να δηλώσεις τη διεύθυνση του email μας [email protected].
Τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης
(θα πρέπει να συμπληρώσεις και να επιστρέψεις αυτό το έντυπο μόνο αν θέλεις να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης)
— Προς την Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Δανία:
— Εγώ/εμείς (*) ανακοινώνω/ανακοινώνουμε με το παρόν ότι επιθυμώ/επιθυμούμε (*) να ασκήσω/ασκήσουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε σχέση με τη σύμβαση αγοράς μου/μας (*) για τα ακόλουθα αγαθά (*)/την παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών (*)
— Η παραγγελία έγινε στις (*)/Παραλήφθηκε στις (*)
— Όνομα καταναλωτή (Ονόματα καταναλωτών)
— Διεύθυνση καταναλωτή (Διευθύνσεις καταναλωτών)
— Υπογραφή καταναλωτή (Υπογραφές καταναλωτών) (μόνο εάν το περιεχόμενο του εντύπου είναι τυπωμένο σε χαρτί)
— Ημερομηνία
(*) Διαγράφεται ό,τι δεν ισχύει